شرح وظایف کارشناس مسئول فناوری اطلاعات
- دریافت خط مشی و دستور العمل های لازم از سرپرست مربوطه
- بررسی و نحوه جمع آوری اطلاعات به منظور دستیابی به بهترین شیوه جمع آوری اطلاعات
- به کار گیری روش شناسی تعیین شده در کلیه مراحل کار
- سرپرستی و نظارت بر کار گره های مختل جمع آوری اطلاعات
- جمع آوری اطلاعات در زمینه اطلاعات قبلی سیستم ،فرم های ورودی ، خروجی ، گردش عملیات رایاه ای فایل ها ، پایگاه داده ها و بررسی گردش عملیات دستی
- مطالعه و تحقیق و تهیه طرح ها در زمینه به کار گیری فناوری اطلاعات در دستگاه های دولتی
- طراحی ورودی ها ، خروجی ها و استانداردهای مناسب در کلیه مراحل کار
- جمع آوری اطلاعات به منظور دستیابی به بهترین شیوه جمع آوری اطلاعات و همکاری در تهیه فرم های اطلاعاتی
- مطالعه و تحقیق در زمینه پیشرفت های علمی و فنی فناوری اطلاعات و ارائه نظرات مشورتی به مقام های مافوق
- نصب ونگهداری تمام نرم افزارها بر حسب نیاز واحدهای مختلف
- به روز رسانی نرم افزاری رایانه های دانشکده
- نظارت بر تهیه صفحات وب مورد نیاز واحدها
- پشتیبانی، نگهداری، نیاز سنجی و ارائه پیشنهاد خرید و ارتقاء تجهیزات شبکه و رایانه های دانشکده
- تهیه گزارش های مدیریتی و بانک اطلاعاتی از فعالیت رایانه ای واحدها
- تهیه گزارش از فعالیت ها، پیشرفت هاو مشکلات به سرپرست مربوطه
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
- پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
- انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود
شرح وظایف کارشناس رایانه(سخت افزار،نرم افزار، شبکه)
- دریافت خط مشی و دستور العمل های لازم از سرپرست مربوطه
- نصب و نگه داری سرورهای دانشکده
- نصب ونگهداری تمام نرم افزارها و سخت افزارها بر حسب نیاز واحدهای مختلف
- به روز رسانی نرم افزاری رایانه های دانشکده
- تهیه صفحات وب مورد نیاز واحدها
- نصب وعیب یابی سیستم عامل رایانه ها
- سوار نمودن رایانه های جدید و ارتقا سیستم ها
- عیب یابی و تعمیر رایانه ها و سیستم های مربوطه
- اجرای عملیات پیاده سازی و کابل کشی شبکه های داخلی
- تهیه گزارشات مدیریتی و بانک اطلاعاتی از فعالیت رایانه ای واحدها
- تهیه گزارش از فعالیت ها، پیشرفت هاو مشکلات به سرپرست مربوطه
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
- پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
- انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.