شرح وظایف اپراتور

  • دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
  • آشنایی کامل به چگونگی استفاده عملی از ابزار کار تلفن و طرز کار دستگاه ها
  • برقراری اتباط تلفنی بین کارکنان و اعضاء هیات علمی با واحدهای دانشگاه ، سایر ارگان ها و پاسخگویی به مراجعات تلفنی افراد
  • برقراری ارتباط تلفنی کارکنان
  • کنترل دستگاه مرکزی تلفن و سایر دستگاه ها به منظور اطمینان از آماده به کار بودن آن ها
  • اقدام به رفع معایب و نقایص جزئی و اعلام معایب و اشکالات اساسی به سرپرست مربوطه
  • رعایت مقررات عمومی و اختصاصی دانشکده و مسائل ایمنی و حفاظتی
  • عدم ترک محل خدمت در شیفت کاv
  • ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
  • ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
  • پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
  • انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.

 

شرح وظایف خدمات

  • دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
  • نظافت و تمیزکاری واحد مربوطه و لوازم و وسایل آبدارخانه طبق اصول و ضوابط تعیین شده
  • تهیه چای و سایر احتیاجات کارکنان واحد مربوطه
  • تمیز کردن و شستشوی کرکره ها،پنجره ها،درب ها،جاروکردن و پاکیزه نمودن کف پوش های واحدها،راهروها،پله ها،آسانسور و سایر قسمت های وابسته
  • شستشو و نظافت و ضد عفونی کردن تمام سرویس های بهداشتی
  • جمع آوری و حمل زباله از اتاق ها به محلی که بعدا باید انتقال داده شود
  • گزارش مشاهدات در مورد نقائص و خرابی ساختمان به سرپرست مربوطه
  • بستن شیر آب و خاموش کردن چراغ های روشن در قسمت هایی که مورد استفاده نیست
  • صرفه جویی در مورد مواد مصرفی و حفظ و نگهداری وسایل کار
  • رعایت اصول بهداشتی شخصی مانند کوتاه نگه داشتن ناخن ها ، پوشیدن دستکش و لباس مخصوص کار
  • ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
  • ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
  • انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود