ردیف فرآیندهای واحد فناوری اطلاعات 1 انجام live video conference 2 بروزرسانی ویندوز سرورها 3 پیکربندی دستگاههای اکسس پوینت 4 پیکربندی و رفع مشکلات سوییچ های سیسکو 5 تهیه شناسنامه سخت افزاری 6 راه اندازی و بهینه سازی نرم افزارهای مدئیریت شبکه و سرور 7 درخواست خرید 8 راه اندازی و پشتیبان گیری نرم افزارهای مورد نیاز 9 رفع مشکل سخت افزاری سرورها 10 رفع مشکل سخت افزاری کاربران 11 فرآیند ایجاد نام کاربری و رمز عبور 12 فرآیند بررسی و حل مشکلات USB FLASH 13 فرآیند بک آپ گیری 14 فرآیند تحویل سیستم جدید 15 فرآیند درخواست مجوز خرید سخت افزار و نرم افزار 16 فرآیند رفع مشکل شبکه 17 فرآیند رفع مشکلات نرم افزاری سیستم ها 18 فرآیند کنترل بک آپ گیری