شرح وظایف اپراتور
- دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
- آشنایی کامل به چگونگی استفاده عملی از ابزار کار تلفن و طرز کار دستگاه ها
- برقراری اتباط تلفنی بین کارکنان و اعضاء هیات علمی با واحدهای دانشگاه ، سایر ارگان ها و پاسخگویی به مراجعات تلفنی افراد
- برقراری ارتباط تلفنی کارکنان
- کنترل دستگاه مرکزی تلفن و سایر دستگاه ها به منظور اطمینان از آماده به کار بودن آن ها
- اقدام به رفع معایب و نقایص جزئی و اعلام معایب و اشکالات اساسی به سرپرست مربوطه
- رعایت مقررات عمومی و اختصاصی دانشکده و مسائل ایمنی و حفاظتی
- عدم ترک محل خدمت در شیفت کاv
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
- ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
- پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
- انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.
شرح وظایف خدمات
- دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
- نظافت و تمیزکاری واحد مربوطه و لوازم و وسایل آبدارخانه طبق اصول و ضوابط تعیین شده
- تهیه چای و سایر احتیاجات کارکنان واحد مربوطه
- تمیز کردن و شستشوی کرکره ها،پنجره ها،درب ها،جاروکردن و پاکیزه نمودن کف پوش های واحدها،راهروها،پله ها،آسانسور و سایر قسمت های وابسته
- شستشو و نظافت و ضد عفونی کردن تمام سرویس های بهداشتی
- جمع آوری و حمل زباله از اتاق ها به محلی که بعدا باید انتقال داده شود
- گزارش مشاهدات در مورد نقائص و خرابی ساختمان به سرپرست مربوطه
- بستن شیر آب و خاموش کردن چراغ های روشن در قسمت هایی که مورد استفاده نیست
- صرفه جویی در مورد مواد مصرفی و حفظ و نگهداری وسایل کار
- رعایت اصول بهداشتی شخصی مانند کوتاه نگه داشتن ناخن ها ، پوشیدن دستکش و لباس مخصوص کار
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
- ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
- انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود