دکتر مهدیه السادات موسوی تجربیات و تلاش های بازنشستگان را گنجینه ارزشمندی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران توصیف کرد

مراسم تجلیل از کارمندان بازنشسته سه سال اخیر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مسئولان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، مراسم تجلیل از کارمندان بازنشسته دانشکده دندانپزشکی با حضور دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفتح غفاری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، علی رضا عرب یار محمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی سالمی نماینده نهاد رهبری در دانشکده دندانپزشکی، دکتر احمدرضا شمشیری معاون مالی اداری، دکتر تبسم هوشمند معاون پژوهشی، دکتر رضا امیر زرگر معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر مهدی عباسی معاون آموزشی و جمعی از کارمندان بازنشسته و خانواده های آنها، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی 15 اسفند ماه1401 در آمفی تاتر شهید هدایت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر موسوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از خدمات ارزنده بازنشستگان در سالیان مدید خدمتشان، تجربیات و تلاش های بیش از ۳۰ ساله آنان را گنجینه ارزشمندی توصیف و بیان کرد: امیدوارم شاغلین فعلی و نسل آینده شاغلان دانشکده امانت دار خوبی برای داشته های دانشکده باشند و البته در همه عرصه ها دانشکده رو به پیشرفت و ارتقا باشد.
رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن اشاره به تداوم ارتباط با بازنشستگان افزود: منزلت و جایگاه شما و دستاوردهایتان در دانشکده باقی است امیدوارم ورود شما به دوره بازنشستگی همراه با سلامتی و عزت و منشا خیر و برکت باشد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین  ابوالفتح غفاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با استناد به آیات قرآن کریم راز طول عمر وغیبت امام مهدی (عج) را حکمت و مصلحت الهی عنوان کرد و تولد حضرت مهدی را شگفت انگیز و شبیه به تولد حضرت موسی کلیم الله دانست که خداوند متعال او را وارث همه انبیا و اولیای الهی و ذخیره و بقیه الله قرار داده است.
وی همچنین ادامه داد توسل به امام عصر (ع) و انجام اعمال مستحبی و نیابتی و هدیه آن به امام زمان از جمله راه های  ارتباط معنوی با آن حضرت است وی در پایان زندگی مهدوی و جامعه مهدوی را از وظایف و تکالیف منتظران حقیقی او دانست.
در ادامه مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه با بیان اینکه بازنشستگی آغازی نو و بخشی از زندگی است از زحمات 30 ساله بازنشستگان قدردانی کرد و افزود باعث افتخار است که امروز در جمع خانواده بزرگ دانشکده دندانپزشکی هستیم.
در این مراسم  کلیپ های متعدد پخش و موسیقی زنده توسط دانشجویان اجرا شد.
در پایان مراسم با اهدای لوح و هدیه‌ای از کارمندان بازنشسته  سه سال اخیر دانشکده تقدیر شد و به مناسبت روز درختکاری مسئولان دانشکده و دانشگاه و کارمندان بازنشسته در حرکتی نمادین اقدام به کاشت چند اصله نهال در فضای سبز دانشکده کردند.

 

 

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *