حضور بازرسان طرح صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری در دانشکده دندانپزشکی.

بازرسان، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه از اقدامات صیانت از حقوق شهروندی دانشکده دندانپزشکی بازدید و آن را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، بازرسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه 18بهمن ماه 1401 اقدامات صیانت از حقوق شهروندی دانشکده دندانپزشکی را مورد ارزیابی قرار دادند.
در ابتدا بازرسین صیانت از حقوق شهروندی دانشکده دندانپزشکی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای صیانت از حقوق شهروندی و موفقیت‌های کسب شده طی سال های گذشته از دکتر احمدرضا شمشیری معاون اداری و مالی و دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده دندانپزشکی تشکر و قدردانی کردند.
آقای دکتر شمشیری ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی مناسب و بررسی نقاط قوت و ضعف و بهره‌گیری از ظرفیت حوزه‌های مختلف دانشکده در راستای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی به بیماران گام بر می داریم.
وی بیان کرد: پیشنهادات و اقدامات فراوانی در دوران معاونت خود در دست اقدام دارند و مستندات کامل و گزارش جامعی از مجموعه شاخص ها و زیر شاخص های ارزیابی عملکرد صیانت از حقوق شهروندی در دو بخش درمانی و اداری ارائه کردند.
همچنین دکتر شمشیری و ندا خسروی به سوالات مطرح شده در این زمینه از سوی بازرسان پاسخ و فایل های مدارک و مستندات مربوطه به انضمام برخی از مستندات و آمارهای درخواستی به آنان تحویل داده شد.
در پایان بازرسان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از بخش‌های درمانی، امکانات، تجهیزات و تسهیلات مناسب برای مراجعین بخش‌های درمانی، اداری و باشگاه بدن سازی بازدید میدانی کردند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *