برگزاری سی و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

سی و هشتمین آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سی و هشتمین آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دندانپزشکی 15 آذر ماه 1401 در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
دکتر مهدی کدخدازاده دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: امسال در این آزمون ۳۹۳ نفر در رشته های تخصصی دندانپزشکی در دو دانشکده دندانپزشکی تهران و دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی به رقابت خواهند پرداختند.
وی افزود: با همت اعضای هیات های بورد تخصصی، روسا و تیم های اجرایی دو دانشکده آزمونی در آرامش، با صحت و دقت بالایی را شاهد بودیم. همچنین از تمامی واحد های ستادی وزارت بهداشت، عزیزانی که در مرکز سنجش علوم پزشکی، واحدهای حراست و نیز روابط عمومی که در این برنامه ملی همکاری داشتند صمیمانه تشکر میکنم.
در پایان دکتر کدخدازاده ضمن قدردانی از مسئولان و کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: امیدوارم تمام رزیدنت های عزیز همچون آزمون کتبی، در آزمون شفاهی-مهارتی که در روزهای آینده برگزار خواهد شد موفق باشند.
در ادامه دکتر احمدرضا شمشیری دبیر اجرایی سی و هشتمین آزمون بورد تخصصی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این آزمون بیان کرد: همراهی دانشگاه و کارکنان پرتلاش دانشکده باعث شد آزمون امسال در کوتاه‌ترین مدت به سطح آمادگی مورد نظر مسوولان و ناظران برسد و امیدوارم داوطلبان نیز از محیطی که فراهم شد، راضی باشند و برای همه آنها آرزوی موفقیت در آزمون شفاهی (عملی) را دارم.
دکتر مهدی کدخدازاده دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، دکتر عباسعلی خادمی، دکتر احمد سوداگر، دکتر محسن امین سبحانی از کمیته ناظران بورد از روند برگزاری آزمون  دانشنامه تخصصی بازدید کردند.

 

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *