پیام رئیس دانشکده دندانپزشکی به مناسبت ۲۲ اسفند "روز بزرگداشت شهدا"

دکتر زینب کدخدا در پیامی نوشت: عزت و آبروی امروز اسلام و امت اسلامی، مرهون خون‎های پاک و مطهر شهیدان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده دندانپزشکی طی پیامی 22 اسفند ماه، روز بزرگداشت مقام شهدا را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:
"بسم الرب الشهدا"
"ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتًا  بل أحیاءٌ عند ربّهم یرزقون( آل عمران آیه ۱۶۹)"

"و هرگز گمان مبر آنها که در راه خدا کشته شده اند، مردگانند؛ بلکه آنها زندگانى هستند که نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند."
سلام بر ارواح طیبه شهدا، شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان بر صفحه ی سپید روزگار ابدی خواهد ماند.
شهیدان مفهوم والا و انسانی ایثار و از خود گذشتگی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم، شهدای خدمت به ویژه کادر فداکار درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و شهدای عرصه ی گمنامی که  در پیشگاه خدای تبارک و تعالی "عند ربهم یرزقون" اند.
بدون تردید عزت و آبروی امروز اسلام و امت اسلامی، مرهون خونهای پاک و مطهر این شهیدان است که بر صحیفه سرخ آنان واژه‌ها و حقایق رفیع و ژرفی، چون عاشورا، کربلا، می‌درخشد و اینان همواره هدایت گر نسل‌های امروز و فردای جهان اسلام خواهند بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند که به نام روز شهید نامگذاری شده، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای منتسب به این دانشکده شهید احمد هدایت وشهید بهرام برومند را گرامی داشته و برای خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، و همچنین خانواده بزرگ دانشکده دندانپزشکی اساتید، کارکنان عزیز آن که به نحوی با خانواده بزرگ شهدا نسبت دارند آرزوی بهروزی، سلامتی و عزت دارم.
امید است در راستای ترویج ایثار، شهادت و شناخت و کسب معرفت از شهدا گام برداریم و همواره پیرو آرمان و راه شهدا باشیم.

 

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *