نشست مرور مقاله با عنوان یادگیری دانشجویان از همتایان (Peer assisted learning)
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دراین جلسه که 21 آبان 1403 برگزار شد، پارمیدا فلاح، از دانشجویان ترم یازدهم، به ارائه مطالعهای پرداختند که به بررسی نقش یادگیری دانشجویان از همتایان خود در آموزشهای بالینی و نظری میپردازد.
این مطالعه، که مرور نظاممندی بر تحقیقات انجامشده در این حوزه است، تأکید می کند که یادگیری از همتایان تأثیر چشمگیری بر فرایند یادگیری دانشجویان در آموزشهای نظری و عملی، بهویژه در بهبود مهارتهای بالینی آنان دارد.
در ادامه این نشست، دکترصفورا قدسی عضو هیئت علمی گروه پروتز و دکتر زهرا شهیدی عضو هیئت علمی گروه ترمیمی، به بیان دیدگاهها و ارائه راهکارهایی درمورد نحوه اجرای این روش در بخشهای مختلف دانشکده دندانپزشکی پرداختند. همچنین دانشجویان حاضر در جلسه، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را برای بهبود اجرای این رویکرد مطرح کردند.
این نشست با هدف ارتقای کیفیت آموزش در دانشکده و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای تقویت یادگیری دانشجویان برگزار شد.
ارسال نظر