• شرح وظایف رئیس اداره آموزش(خانم زینب آروندی):
  • مسئول برنامه ریزی کلیه واحد های دروس دکترای عمومی و کلاسها 
  • برنامه امتحانات در طول ترم ها-مطالعه بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره از مراجع ذیصلاح
  • تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی و نظارت بر حسن جریان امور
  • نظارت بر انجام مکاتبات لازم با معاونت آموزشی و سازمان وظیفه عمومی در مورد وضعیت نظام وظیفه دانشجویان-نظارت بر اطلاع رسانی به کلیه داوطلبان و پذیرفته شدگان از طریق مقتضی
  • نظارت بر اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو به معاونت آموزشی دانشگاه و پذیرش دانشجویان میهمان و انتقالی
  • نظارت بر ثبت نام از کلیه پذیرفته شدگان آزمونهای متمرکز و نیمه متمرکز کلیه مقاطع تحصیلی
  • نظارت بر تهیه و تنظیم پرونده تحصیلی برای دانشجویان
  • نظارت بر اعلام فراغت از تحصیل کلیه مقاطع تحصیلی به معاونت آموزشی و سایر مراکز درخواست کننده
  • نظارت بر صدور دانشنامه تحصیلی برای مقاطع دکترای عمومی و کارشناسی
  • نظارت بر صدور تائیدیه تحصیلی برای واحد درخواست کننده
  • همکاری با مافوق در ارزشیابی فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه-ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان
  • انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر  از طرف مافوق ارجاع میشود-مسئول سامانه آموزشی سیپاد در مقطع دکترای عمومی و کارشناسی.
  • نظارت بر امور آزمون ملی
  • مدیر اجرایی صلاحیت بالینی
  • شرح وظایف کارشناس اداره آموزش( خانم میترا یارمحمدی):
  • انجام امور آموزشی دانشجویان دکتری دندانپزشکی(حذف و اضافه، کنترل میانگین نمرات)
  • نظارت بر انتخاب واحد دانشجویان (چک نمودن آن در زمانهای انتخاب واحد، حذف و اضافه و حذف اضطراری)
  • حذف اضطراری، تهیه گواهی تحصیلی، حذف پزشکی واحد دانشجویان
  • تعریف دروس نظری و عملی در سیستم سیپاد برای هر نیمسال
  • کنترل ثبت نمرات، انجام امور فارغ التحصیلی دانشجویان )
  • مسئول امور مربوط به دانشجویان میهمان
  • انجام مراحل حق التدریس مدرسین
  • مسئول محاسبه کمیت آموزش اعضاء هیئت علمی جهت امر ارتقاء
  • -مسئول چیدمان گردشهای دروس عملی
  • مسئول امور انجام آزمون های صلاحیت بالینی
  • بررسی شعاع هیات علمی و بررسی دانشنامه ها
  • شرح وظایف کارشناس اداره آموزش ( خانم رقیه آصفی) :
  • انجام امور آموزشی دانشجویان دکتری دندانپزشکی(حذف و اضافه، کنترل میانگین نمرات)
  • نظارت بر انتخاب واحد دانشجویان (چک نمودن آن در زمانهای انتخاب واحد، حذف و اضافه و حذف اضطراری)
  • حذف اضطراری، تهیه گواهی تحصیلی، حذف پزشکی واحد دانشجویان
  • تعریف دروس نظری و عملی در سیستم سیپاد برای هر نیمسال
  • کنترل ثبت نمرات، انجام امور فارغ التحصیلی دانشجویان )
  • شرح وظایف کارشناس اداره آموزش و مسئول دفتر معاونت ( خانم سیده نساء جعفری پورزارع):
  • هماهنگ کردن جلسات معاون آموزش دکتری عمومی دانشکده
  • انجام امور مربوط به  نامه های داخلی
  • پاسخگویی به ارباب رجوع ضبط و ثبت پرونده های فارغ التحصیلی
  •   شماره گذاری پرونده ها
  • انجام امور مربوط به آرشیو  برنامه های گروه های آموزشی و سایر مدارک و مستندات مربوطه
  • پیگیری نامه ها
  • کارشناس و مسئول ورود اطلاعات گردش دانشجویان در بخش ها در سیستم HIS دانشکده
  • انجام امور آموزشی دانشجویان دکتری دندانپزشکی 
  • دانشجویان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پروتزهای دندانی(حذف و اضافه، کنترل میانگین نمرات، نظارت بر انتخاب واحد دانشجویان)
  • چک نمودن آن در زمانهای انتخاب واحد، حذف و اضافه و حذف اضطراری
  • حذف اضطراری، تهیه گواهی تحصیلی، حذف پزشکی واحد دانشجویان
  • تعریف دروس نظری و عملی در سیستم سیپاد برای هر نیمسال
  • کنترل ثبت نمرات، انجام امور فارغ التحصیلی دانشجویان )
  • مسئول وب سایت معاونت آموزشی
  • رابط واحد آموزش
  • مسئول اعتبار سنجی اداره آموزش
  • مشارکت در برگزاری آزمون ها
  • شرح وظایف کارشناس اداره آموزش( خانم نظری نیا):
  • انجام امور آموزشی دانشجویان دکتری دندانپزشکی(حذف و اضافه، کنترل میانگین نمرات، نظارت بر انتخاب واحد دانشجویان
  • چک نمودن آن در زمانهای انتخاب واحد، حذف و اضافه و حذف اضطراری
  • حذف اضطراری، تهیه گواهی تحصیلی، حذف پزشکی واحد دانشجویان
  • تعریف دروس نظری و عملی در سیستم سیپاد برای هر نیمسال
  • کنترل ثبت نمرات، انجام امور فارغ التحصیلی دانشجویان 
  • مسئول برگزاری جلسات شورای آموزش
  • مشارکت در برگزاری آزمون ها.
  • شرح وظایف کارشناس اداره آموزش ( خانم نگار نجفی):
  • انجام کلیه امور آموزشی دانشجویان مقطع علوم پایه از ثبت نام تا پایان دوره(حذف و اضافه، کنترل میانگین نمرات، نظارت بر انتخاب واحد دانشجویان
  • چک نمودن آن در زمانهای انتخاب واحد، حذف و اضافه و حذف اضطراری
  • حذف اضطراری، تهیه گواهی تحصیلی، حذف پزشکی واحد دانشجویان
  • تعریف دروس نظری و عملی در سیستم سیپاد برای هر نیمسال، کنترل ثبت نمرات 
  •  هماهنگی در برگزاری کلاس های تئوری دانشجویان مقطع علوم پایه، انجام کلیه امور درآزمون های جامع علوم پایه شهریور و اسفندماه در هرسال تحصیلی
  •  بررسی واحدها-ثبت نام دانشجویان در سایت وزارت بهداشت 
  • تهیه لیست و کارت ورود به جلسه آزمون 
  • تحویل کارت آزمون به دانشجویان 
  • ناظر آزمون در روزهای برگزاری  آزمونها 
  •  هماهنگی و مشارکت در برگزاری آزمون ها.
  • شرح وظایف کارشناس اداره آموزش( آقای مسعود نفری):
  • انجام کلیه امور آموزشی دانشجویان مقطع علوم پایه از ثبت نام تا پایان دوره(حذف و اضافه، کنترل میانگین نمرات، نظارت بر انتخاب واحد دانشجویان
  • چک نمودن آن در زمانهای انتخاب واحد، حذف و اضافه و حذف اضطراری
  • حذف اضطراری، تهیه گواهی تحصیلی، حذف پزشکی واحد دانشجویان
  • تعریف دروس نظری و عملی در سیستم سیپاد برای هر نیمسال، کنترل ثبت نمرات 
  •  هماهنگی در برگزاری کلاس های تئوری دانشجویان مقطع علوم پایه
  •  انجام کلیه امور درآزمون های جامع علوم پایه شهریورواسفندماه در هرسال تحصیلی
  • بررسی واحدها-ثبت نام دانشجویان در سایت وزارت بهداشت 
  • تهیه لیست و کارت ورود به جلسه آزمون 
  • تحویل کارت آزمون به دانشجویان 
  • ناظر آزمون در روزهای برگزاری آزمونها
  •  هماهنگی و مشارکت در برگزاری آزمون ها.
  • شرح وظایف کارشناس واحد آزمون ها:( خانم سهیلا مالمیر):
  • انجام امور آزمونها
  • برگزاری امتحانات(میان ترم-  پایان ترم – آزمون های عملی - جبرانی- ورود به بخش و خروج از بخشOSCE)
  • تهیه گزارش نمرات و تحلیل نتایج آزمونها
  • انجام حضور غیاب دانشجویان
  • همکاری با بایگانی آموزش 
  • انجام بایگانی الکترونیکی و تحصیلی و اتوماسیون
  • همکاری با واحد ارزشیابی.
  • شرح وظایف کارشناس امور ارزشیابی:
  • انجام کلیه امور مربوط به فرآیند ارزشیابی و کارهای اجرایی ارزشیابی هیات علمی دانشکده مادر و پردیس بین الملل
  • ارزشیابی دوره
  • تهیه بازخورد ارزشیابی هیات علمی
  • ورود اطلاعات آموزشی (مسئول دروس و مدرسین هر درس)
  • مشارکت در برگزاری آزمونهای دانشکده
  • مدیر سیستم ارزشیابی سیپاد و مسئول راه اندازی و پیگیری ارزشیابی تحت شبکه در آن سیستم
  • محاسبه و اعلام نمره کیفیت آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده مادر و پردیس بین الملل
  • آماده سازی گزارشات ارزشیابی.
  • شرح وظایف بایگان آموزش( آقای علی اکبر درویش):
  • انجام و برگزاری امتحانات (میان ترم-  پایان ترم – آزمون های عملی - جبرانی- ورود به بخش و خروج از بخشOSCE

  •  هماهنگی جهت محل برگزاری آزمون ها- جانمایی و چیدمان دانشجویان در آزمون ها و شماره گذاری اوراق امتحانی

  • مسئول واحد آزمون
  • انجام حضور و غیاب کلاس ها در طی ترم 

  • مکاتبات پایان ترم جهت حذف دانشجویان دارای غیبت بیش از حد مجاز 

  • بررسی غیبت های موجه و اخذ تعهد های لازم و بایگانی پرونده های جاری آموزش

  • بایگانی الکترونیک و اتوماسیون 

  • بایگانی تحصیلی و تصویری

  • رابط بایگان مرکزی(فارغ التحصیلان) 

  • رابط بایگان دانشگاه و اسکن مکاتبات جاری آموزشی شامل معاونت آموزشی ، اداره ارزشیابی، کلاس ها دانشکده 

  • بایگانی مرکزی و آموزش مستقر در پژوهشکده و کلاس ها و زمان بندی تکثیر سوالات گروه های آموزشی

  • انجام تکثیر سوالات و امور مربوطه