گزارش نهایی دبیر اجرایی سی و نهمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی از برگزاری این آزمون در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر احمدرضا شمشیری دبیر اجرایی سی و نهمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی از برگزاری این آزمون در دانشکده دندانپزشکی گزارشی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر احمد رضا شمشیری دبیر اجرایی سی و نهمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی ضمن قدردانی از مدیران و گروه‌های اجرایی این آزمون بیان کرد: با وجود تغییراتی که در مراحل و محتوا آزمون برخی رشته‌ها اتفاق افتاده بود، امسال نیز دانشکده دندانپزشکی و همکاران اجرایی آن، با فراهم آوردن تمام ملزومات آزمون مطابق نظر هیئت‌های بورد به نحو مطلوب و شایسته، این رویداد مهم را به پایان رساند.
وی با اشاره به بازدید دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از روند برگزاری آزمون و طرح سوالات شفاهی-عملی تصریح کرد: حضور ایشان باعث دلگرمی تیم برگزارکننده‌ی این آزمون بود. از طرف دیگر این حضور حاکی از دغدغه‌مندی وزارت بهداشت در حوزه دندانپزشکی است که امیدها را برای بهبود محیط آموزشی بیشتر می‌کند.
دکتر شمشیری ضمن قدردانی از حمایت های دکتر رضا یزدانی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: در این آزمون کشوری سعی بر این شد که امکانات رفاهی و آموزشی خوبی در اختیار داوطلبان قرار گیرد تا بتوانند در محیطی آرام این آزمون مهم را به اتمام رسانند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی