کسب رتبه برتر دانشکده دندانپزشکی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی

کسب رتبه برتر دانشکده دندانپزشکی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه از دانشکده دندانپزشکی برای کسب رتبه برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، براساس ارزشیابی های انجام شده در دبیرخانه طرح صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده دندانپزشکی در سال 1399به عنوان دانشکده برتردر حوزه  صیانت از حقوق شهروندی برگزیده شده است.
به همین منظور رئیس دانشگاه از دانشکده دندانپزشکی قدردانی کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر رکن
رئیس محترم دانشکده دندانپزشکی
با سلام و احترام
ارائه خدمات سلامت به آحاد جامعه با حفظ کرامت ایشان و توجه به منزلت انسانی مراجعین یکی از عمده ترین اهداف دانشگاه است و رعایت حقوق شهروندی لازمه تحقق این هدف بزرگ می باشد. بر اساس این طرح که در مجموعه دانشگاه اجرا شده و در حال پیگیری است، همه واحد ها تلاش دارند تا زیرساختهای مرتبط با صیانت از حقوق شهروندی را مهیا نمایند و دانشگاه را در راه نیل به این امر مهم سوق دهند.
به استناد ارزیابی انجام شده توسط مدیریت بازرسی دانشگاه، در سال 1399 از آنجا که دانشکده دندانپزشکی در خصوص صیانت از حقوق شهروندی، تلاش پر ثمری داشته و به عنوان دانشکده برتر برگزیده شده است، ضمن قدردانی از شما و همکاران محترم آن دانشکده ، لوح سپاس و تندیس صیانت از حقوق شهروندی به آن واحد اعطاء میگردد. امیدوارم این تلاش، نوید بخش ارتقا سطح خدمات، رضایت مندی و تکریم مراجعین باشد.
دکتر عباسعلی کریمی
رئیس دانشگاه

کلمات کلیدی
حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی