پیام تبریک رئیس دانشکده دندانپزشکی به مناسبت فرا رسیدن سال 1402

دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 نوشت: حلول سال 1402 به همکاران بزرگوار، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت و توفیق را از درگاه خداوند منان برای شما مسئلت می نمایم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار
یا مدبّر اللّیْل و النّهار
یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال
حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

وقتی نگاه بهار در دیوار دل و جانمان می تابد، از تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین حال ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می کنیم.
سالی دیگر را در دانشکده دندانپزشکی با عنایت باری تعالی و همراهی صمیمانه خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رساندیم، از این همراهی و تلاش تقدیر و تشکر می نمایم.
حلول سال نو خورشیدی و فرا رسیدن نوروز باستانی، تحول طبیعت و شروع بهار پر طراوت که نشان از عظمت و قدرت لایزال حق تعالی و نوید بخش افکار و تصمیمات نو می باشد را توام با حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، ماه عبادت های عاشقانه، نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه به همکاران بزرگوار، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت و توفیق را از درگاه خداوند منان برای شما مسئلت می نمایم.
با آرزوی شادی و سلامتی

دکتر مهدیه السادات موسوی
رئیس دانشکده دندانپزشکی

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *