پیام تبریک رئیس دانشکده دندانپزشکی به مناسبت سال تحصیلی جدید

دکتر مهدیه السادات موسوی، رئیس دانشکده دندانپزشکی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر مهدیه السادات موسوی، رئیس دانشکده دندانپزشکی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
فرارسیدن فصل علم و دانش و سال تحصیلی جدید؛ آغازی دیگر بر حرکت در مسیر تعلیم و تربیت و قدم نهادن در راه تعالی علمی و شکوفایی دانش و خرد است؛ مسیری که جویندگان دانایی و معرفت در آن با بهره‌گیری از دانش و تجارب ارزشمند اساتید گرانقدر، خود را برای نقش‌آفرینی در جامعه و ساختن فرداهای بهتر مهیا می‌سازند.
اینجانب آغاز سال تحصیلی را به خانواده بزرگ دانشکده دندانپزشکی  صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم سال تحصیلی جدید، توأم با سلامتی، تجربیات ارزنده و کسب دانش و مهارت برای اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان باشد.
دانشجویان عزیز: تلاش خواهیم کرد تا در سال تحصیلی جاری به پشتوانه توان علمی اعضا هیئت علمی و تعهد و اهتمام کارکنان دانشکده دندانپزشکی، تمام ظرفیت‌های خود را برای ارایه مطلوب‌ترین سطح خدمات به شما عزیزان در تمامی ابعاد به کار بندیم. 
دکتر مهدیه السادات موسوی
رئیس دانشکده دندانپزشکی

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *