مراسم تقدیر از دکتر انوشه قاسمیان به عنوان بانوی پژوهشگر ایرانی پر استناد یک درصد برتر دنیا در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( SIC ) در دانشکده دندانپزشکی

مراسم تقدیر از دکتر انوشه قاسمیان به عنوان بانوی پژوهشگر ایرانی پر استناد یک درصد برتر دنیا در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( SIC ) در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، مراسم تقدیر و قدردانی از دکتر  انوشه قاسمیان  دستیار تخصصی رشته سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، با حضور  دکتر مهدیه السادات موسوی  رئیس دانشکده دندانپزشکی، دکتر احمدرضا شمشیری  معاون مالی اداری و اعضای هئیت علمی و دستیاران و کارکنان این گروه آموزشی دی ماه 1402 برگزار شد.
در این نشست از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دکتر  انوشه قاسمیان  و همچنین موفقیت اخیر وی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  به عنوان بانوی پژوهشگر ایرانی پر استناد یک درصد برتر دنیا معرفی شده، قدردانی به عمل آمد.
در ادامه از زحمات دستیار ارشد گروه سلامت دهان دکتر فرید فرخی و همچنین از دانشجویان عمومی فعال در حیطه منتورشیپ، برای آشنایی دانشجویان ترم یک با دانشکده دندانپزشکی (درس سلامت دهان و جامعه)، با اهدای لوح قدردانی شد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی