مراسم اختتامیه مدرسه زمستانه ۲۰۲۴ در دانشکده دندانپزشکی

مراسم اختتامیه مدرسه زمستانه ۲۰۲۴ در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، مراسم اختتامیه مدرسه زمستانه ۲۰۲۴ با حضور دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده، دکتر امیر راعی معاون بین الملل و اعضای هیئت علمی روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در آمفی تاتر ۶۰ نفره برگزار شد. 
در ابتدای این مراسم دکتر امیر راعی ضمن خوش آمدگویی به حضار از حمایت های دکتر موسوی وتلاش‌های  دکتر آیتی، دکتر نکوفر، دکتر زرگران و دکتر رضایت قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که در آینده، دانشجویان شرکت‌کننده بیشتری برای حضور در مدارس فصلی و به‌ویژه دوره‌های پست گرجوئیت به ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران سفر کنند. 
در ادامه دکتر راعی برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی را مرهون تلاش و همکاری جمعی دانست و بیان داشت: بیش از چهار ماه است که معاونت  بین‌الملل دانشکده و دانشگاه برای اجرای این دوره آموزشی برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند.
وی از دانشجویان بین الملل مدرسه زمستانه  دعوت کرد در دوره های آتی دانشکده دندانپزشکی شرکت کنند. 
در پایان این مراسم گواهی شرکت در مدرسه زمستانی بین‌المللی 2024 دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به دانشجویان شرکت‌کننده اعطا و از زحمات اعضای هیئت‌علمی و کارشناسان همکار در اجرای مدرسه زمستانی بین‌المللی 2024 دانشکده‌ قدردانی شد.
حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی