اختتامیه مسابقه 3MT

سفیر استرالیا در ایران: گسترش ارتباطات علمی، نیاز امروز جهان است و برنامه امروز نمونه ای قابل تحسین از این ارتباطات است.

مراسم اختتامیه مسابقه 3MT (ارائه پایان نامه های دانشجویی در سه دقیقه) با حضور سفیر استرالیا، برای اولین بار در ایران و دانشکده دندانپزشکی به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، مراسم اختتامیه مسابقه 3MT (ارائه پایان نامه های دانشجویی در سه دقیقه) با حضور سفیر استرالیا در ایران، دکتر بهزاد هوشمند دبیر شورای آموزش دندانپزشکی وزارت بهداشت، دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی، اعضای هیئت مدیره جامعه دندانپزشکی ایران، ششم خرداد ماه 1400 به صورت حضوری و مجازی برگزار و همزمان این برنامه به صورت زنده از شبکه اینستاگرام پویش Redden به آدرس redden_official@ پخش شد.
این رقابت با همکاری پویش Redden، معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده دندانپزشکی و جامعه دندانپزشکی ایران با شرکت بیش از 50 دانشجو از رشته های علوم پزشکی شهر تهران برای اولین بار در ایران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر محمد رضا خامی رئیس پویش   redden ضمن خوشامدگویی به حاضرین تاریخچه ای ازاهداف و فعالیت های این پویش ارائه و تاکید کرد پویش   reddenبه دنبال برجسته کردن نقاط معمول مانده در رشته دندانپزشکی است.
در ادامه دکتر رکن بر اهمیت فعالیت های بین المللی در دنیای امروز تاکید کرد و افزود: دانشکده دندانپزشکی طی سال های اخیربرنامه و طرح های متعددی را در حوزه های دانشجویی، برای تو سعه امور بین الملل اجرایی کرده است.
سپس لیندان ساکس سفیر کشور استرالیا در ایران ضمن تمجید از برگزاری این برنامه، حمایت خود را از فعالیت های علمی مشترک با دانشگاه های ایران اعلام و بیان کرد: گسترش ارتباطات علمی، نیاز امروز دنیاست و برنامه امروز نمونه ای قابل تحسین از این ارتباطات است.
در این مراسم دکتر علی جعفریان رئیس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی به عنوان سخنران مدعو در ارتباط  با مخاطب در دنیای امروز سخنرانی کرد.
در ادامه سارا ابطحی دانشجوی رشته دندانپزشکی و دبیر علمی رقابت 3MT، در مورد اهداف این رقابت و نحوه اجرای آن توضیحاتی ارائه کرد.
سپس از داوران رقابت 3MT با اهدای لوح قدر دانی، از  10 نفر اول این رقابت با اهدای گواهی تقدیر و به 3 نفر اول جوایز نقدی اهدا شد.
اسامی افراد برتر به شرح زیر است:
اول: ملیکا زنگنه مطلق، دانشجوی دندانپزشکی علوم پزشکی تهران
 دوم: خاطره خانجانخانی، PhD سیاست گذاری سلامت، علوم پزشکی تهران
 سوم: سارا عسگری، داروسازی، علوم پزشکی شهید بهشتی
برگزیده مخاطب: مهدیه فروغی، دندانپزشکی، پردیس بین الملل علوم پزشکی تهران.

کلمات کلیدی
حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی