خداحافظی دکتر امیررضا رکن با اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده دندانپزشکی

دکتر امیررضا رکن رئیس پیشین دانشکده دندانپزشکی در پیام خداحافظی خود نوشت: مطمئناً در این مسیر کمی ها و کاستی هایی بوده است که از خداوند متعال و شما بزرگواران طلب بخشش و حلالیت دارم و امیدوارم خداوند تا آخر عمر توفیق خدمت را از ما نگیرد و از جمله عاقبت بخیران باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر امیررضا رکن طی نامه ای از اساتید، دانشجویان وکارکنان دانشکده دندانپزشکی تشکر و خداحافظی کرد.
متن نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
و قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطاناً نصیرا
اساتید محترم، کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز دانشکده دندانپزشکی
باسلام و احترام
خدمتگزاری در عرصه علم، آموزش، پژوهش و درمان یک توفیق الهی است که خداوند نصیب همه نمی نمایند از اینکه 36 سال این فرصت را داشته و در چهارسال آخر به عنوان رئیس این دانشکده توانستم هر آنچه در توان داشتم در این مسیر عمل نمایم، از خداوند متعال خواستارم که ورود و خروج مرا از این مسئولیت با صداقت همراه نماید.
از ابتدای شروع مسئولیتم در سال 96 اعلام نمودم که دوره مدیریت بنده 4 سال بیشتر نخواهد بود، بنابراین تمام همت و توان خود را برای تعالی دانشکده صرف نموده و در این مسیر اگر مساعدت و همکاری و همفکری شما عزیزان نبود این مهم امکان پذیر نمی شد.
نیمی از مدیریت من در دوران کووید گذشت که باعث تنگناها و بحرانهای مضاعفی شد با این وجود همه وظایف خود مندرج در برنامه چهارساله را اجرایی نموده در حال حاضر دانشکده در تمامی شاخصهای ارزیابی حائز رتبه اول و برتر می باشد و از این بابت خوشحالم که توانسته ام دیون خود را به مردم وکشورم ادا نمایم.
مطمئناً در این مسیر کمی ها و کاستی هایی بوده است که از خداوند متعال و شما بزرگواران طلب بخشش و حلالیت دارم و امیدوارم خداوند تا آخر عمر توفیق خدمت را از ما نگیرد و از جمله عاقبت بخیران باشیم.
خود را موظف می دانم که از معاونین و هیات رئیسه پرتلاش و صدیق دانشکده تشکر ویژه نمایم که بدون کمکهای این عزیزان هیچ موفقیتی بدست نمی آمد همچنین از مدیران محترم گروه های آموزشی که به خوبی مجری مصوبات و همفکر هیات رئیسه بودند را ارج نهاده و برای ایشان سلامتی و تندرستی از ایزد منان خواستارم. در پایان برای مدیریت جدید نیز آرزوی موفقیت داشته و این امانت گرانبها که محصول خدمت نسلهای متمادی در طول 80 سال گذشته است را به ایشان تحویل می دهم.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
 دکتر امیررضا رکن 

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی