معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی تشریح کرد:

حضور دو دانشجوی ممتاز دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوره تابستانی Stovit ۲۰۲۴

دکتر امیر راعی دهقی، معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران جزئیات حضور دو دانشجوی دانشگاه را در دوره تابستانی Stovit 2024 دانشگاه ایرلانگا، اندونزی تشریح کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر امیر راعی دهقی با اشاره به تنوع ملیتی شرکت‌کنندگان در این دوره، که شامل دانشجویانی از ایران، ژاپن، یونان، هند، ویتنام، انگلستان، تایلند و مالزی بود، بر اهمیت این رویداد در تبادل دانش و تجربیات در حوزه دندانپزشکی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه پیرو تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه ایرلانگا منعقد شده است، دو دانشجوی ممتاز دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، درسا جلالی و یاسمین کربلایی کامران، در این دوره تابستانی شرکت کردند افزود: این دوره فرصتی ارزشمند برای آن‌ها فراهم کرد تا با آخرین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی آشنا شده و با دانشجویان سایر کشورها به تبادل نظر بپردازند.
دکتر راعی همچنین به برنامه‌های متنوع این دوره از جمله سخنرانی‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی بالینی و ارائه‌های دانشجویی اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها به دانشجویان کمک کرد تا دانش خود را در مورد سلامت دهان و دندان به روز کرده و با رویکردهای جدید و نوآورانه در این حوزه آشنا شوند.
معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی در پایان تاکید کرد که این دوره، علاوه بر ارتقای سطح علمی دانشجویان، زمینه مناسبی را برای ایجاد همکاری‌های آتی با دانشگاه ایرلانگا و سایر دانشگاه‌های حاضر در این برنامه فراهم آورده است.
حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *