برگزاری کارگاه چهار روزه اندودانتیکس در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر فاطیما بتول باشتورک از کشور ترکیه

کارگاه چهار روزه اندودانتیکس با حضور دکتر فاطیما بتول باشتورک از کشور ترکیه در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، کارگاه چهار روزه 17 تا 20 تیر ماه 1402 با حضور دکتر فاطیما بتول باشتورک ازدانشگاه Gelisim کشور ترکیه و استاد مدعو دانشگاه علوم پزشکی تهران، با چهار سخنرانی و سه کارگاه عملی با حضور اساتید و دستیاران تخصصی و دانشجویان گروه اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در روز اول دکتر فاطیما باشتورک در مورد تکنیک های مناسب حذف آمالگام و نکات جدید امنیت برداشت آمالگام سخنرانی کرد، وی همچنین در کارگاه عملی که در پری کلینیک دانشکده برگزار شد به بحث روش های ایزولاسیون دندان ها با استفاده از رابردم پرداخت.
در روز دوم این پنل در مورد راهکارهای تشخیصی برای بیماران اورژنس مطالبی مطرح شد و در کارگاه همان روز، روش های پیشگیری از شکستن دندان ها و متعاقب  درمان ریشه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر باشتورک، روز سوم در مورد دندانپزشکی سالمندان و ملاحظات مختلف در مورد افزایش سنی جمعیت و نیاز های جامعه مسن به درمان های دندانپزشکی و روش ها بهینه مدیریت درمان بیماران سالمند در حوزه اندودانتیکس مطالبی را ارائه کرد و همچنین کارگاه همان روزدر مورد سیلر های بایو سرامیک برگزار شد.
در روز آخر از دکتر باشتورک با حضور دکتر محمد حسین آیتی معاون بین الملل دانشگاه، دکتر امیرحسین میرهاشمی معاون بین الملل دانشکده، دکتر احمدرضا شمشیری معاون مالی و اداری و جمعی از استادان و دستیاران تخصصی گروه اندو دانتیکس با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.
حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *