برگزاری مراسم مجازی بزرگداشت مقام معلم و یادبود استاد فقید دکتر مرتضی مصفا در دانشکده دندانپزشکی

رئیس دانشکده دندانپزشکی در مراسم بزرگداشت مقام استاد و روز معلم گفت: آنچه امروز در دانشکده دندانپزشکی به دست آمده و مایه افتخار همه ماست، نتیجه سال ها تلاش و زحمت اساتید پیشکسوت این دانشکده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، مراسم مجازی بزرگداشت مقام معلم و یادبود استاد فقید دکتر مرتضی مصفا 20 اردیبهشت ماه 1400 در آمفی تئاتر شهید هدایت به صورت مجازی و حضوری برگزار، وهمزمان این برنامه به صورت زنده از شبکه اینستاگرام دانشکده دندانپزشکی به آدرس tums.dental پخش شد.
در ابتدای این مراسم دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن تبریک روز معلم، به جشن هایی که در سال های پیش در این روز برگزار میشده اشاره کرد و افزود: آنچه امروز در دانشکده دندانپزشکی به دست آمده و مایه افتخار همه ماست، نتیجه سال ها تلاش و زحمت اساتید پیشکسوت این دانشکده است و ضمن یاد خاطره ای از استاد فقید دکتر مرتضی مصفا بیان کرد ایشان یک معلم نمونه، با اخلاق و وقت شناس بود.
 وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های اساتید در دوران پاندمی کرونا گفت: در این دوران به همت اساتید و تلاش های همه جانبه آنها تمام دروس مجازی شده است که یک مزیت برای دانشجو به حساب می آید و می تواند فایل های بارگذاری شده را بارها ببیند و اشکالاتش را برطرف کند.
در ادامه این مراسم اجرای موسیقی زنده دانشجویان و بخش جذاب صندلی داغ برگزار، به قید قرعه بین شرکت کنندگاه مسابقه نهج البلاغه ویژه ماه مبارک رمضان جوایزی اهدا و همچنین از اساتید محبوب و منتخب دانشجویان تقدیر و قدردانی شد.

توضیح اینکه قبل از مراسم بزرگداشت مقام معلم، دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده، دکتر سارا پور شهیدی معاون آموزش دندانپزشکی عمومی و دکتر فرنوش محمدی معاون آموزش تخصصی و تحصیلات تکمیلی با حضور در گروه‌های آموزشی دانشکده با اهدای گلدان و لوح تقدیر، از استادان قدردانی کردند.

کلمات کلیدی
حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی