برگزاری سی و نهمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

سی و نهمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی با حضور دکتر ابوالفضل باقری فرد در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، سی و نهمین آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دندانپزشکی با حضور دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت 13 آذر 1402 در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
دکتر رضا یزدانی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  ضمن اشاره به اینکه امشب نتایج آزمون اعلام میشود بیان کرد: دستیاران اگر اعتراض دارند اعلام کنند، بررسی میشود، همچنین قبولی در این آزمون مجوزی برای ورود به آزمون شفاهی است.
وی ضمن قدردانی از تیم اجرایی آزمون دانشنامه بیان کرد: این آزمون کشوری، زمانی می‌ تواند موفق باشد که همه در برگزاری آن کمک کنند تا این آزمون به بهترین نحو برگزار شود
دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده بیان کرد: تفاوت این آزمون با سالهای پیش حضور دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت بود که ضمن بازدید از روند برگزاری آزمون با گروه‌ هاییازهیئت بورد که مشغول طراحی سوال‌ های شفاهی این آزمون بودند دیدار و گفتگو کرد که دغدغه مندی وزارت بهداشت در حوزه دندانپزشکی را نشان میدهد.
رئیس دانشکده دندانپزشکی گفت: امیدوارم دستیارانی که امروز در این آزمون شرکت کردند با موفقیت این مرحله را پشت سر بگذارند تا در روزهای آینده میزبان آنها در آزمون    شفاهی باشیم.
وی در پایان افزود: در این آزمون یک تیم پر قدرت و پر توان از دانشکده دندانپزشکی و همچنین پشتیبانی و حمایت‌ های دبیر خانه تخصصی دندانپزشکی در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران هر ساله برای برگزاری شایسته این آزمون تلاش میکنند.
دکتر رضا یزدانی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر عباسعلی خادمی، دکتر الهیار گرامی، دکتر محسن امین سبحانی از کمیته ناظران بورد از روند برگزاری آزمون    دانشنامه تخصصی بازدید کردند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی