بازدید نمایندگان دانشگاه Wasit کشور عراق از توانمندی های دانشکده دندانپزشکی

نمایندگان دانشگاه Wasit کشور عراق از توانمندی های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، گروهی از نمایندگان دانشگاه Wasit کشور عراق صبح روز دوشنبه نهم اسفند ماه 1400 از ظرفیت ها و توانمندی های دانشکده دندانپزشکی بازدید کردند.
در ابتدای این دیدار دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده دندانپزشکی، ضمن خیر مقدم به مهمانان و ضمن تاکید بر این که پیوند دو ملت ایران و عراق بر اساس تاریخ، دین، فرهنگ و حسن همجواری است بیان  کرد: زمینه‌های همکاری دو دانشگاه در حوزه دندانپزشکی را فراهم و از آن استقبال میکنیم.
درادامه دکتر سید امیر حسین میر هاشمی معاون بین الملل، دانشکده دندانپزشکی را معرفی و ظرفیت های علمی آن را در مقایسه با کشورهای منطقه و سایر کشورها را بیان و همچنین به ظرفیت همکاری در حوزه طرح های تحقیقاتی مشترک و شرکت در مدرسه تابستانه اشاره کرد.
در ادامه ی جلسه رئیس دانشگاه واسط عراق پس از تاکید بر روابط نزدیک و خوب کشور عراق با ایران، خواهان ایجاد تفاهم نامه همکاری بین دو دانشکده در زمینه ی آموزشی، تبادل دانشجو، برگزاری کارگاه ها و همایش های مجازی شدند. همچنین از دانشگاه تهران به منظور شرکت در نمایشگاه اختراعات و دستاوردهای علمی در تاریخ 7 الی 13 فروردین به صورت حضوری یا ارائه مجازی پوستر صمیمانه دعوت به عمل آوردند.
در ادامه هیئت بازدید کننده از گروه های آموزشی جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنت، ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی، دیدن و با معاونان بین الملل گروه ها گفتگو کردند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *