دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی: مشورت پذیری از مباحث مهم مدیریت است

جشن عید تا عید به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر در دانشکده دندانپزشکی با حضور رئیس دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، مراسم اعیاد سعید قربان و غدیر خم  20 تیر ماه 1401 با حضور دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده، اساتید گروه های آموزشی، کارکنان و دانشجویان، در آمفی تاتر شهید هدایت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رئیس دانشکده ضمن تبریک این اعیاد به حضار، بیان کرد: جنبه های مختلف شخصیت حضرت علی (ع) بسیار زیاد و بنا به نیاز و ضرورت انسان، در دوران مختلف قابل رجوع است.
وی افزود: بنابر مسئولیت جدیدی که به بنده سپرده شده، ابعاد مدیریتی شخصیت حضرت علی (ع) را مطالعه کردم که چند نکته بارز در زمینه مدیریت میان صحبت های ایشان آمده است، که می توان به برنامه ریزی، کار تیمی، مشورت و مسئولیت پذیری و بحث گزینش افراد در مناصبشان، اشاره کرد.
در ادامه رئیس دانشکده از تصویب کمیته های مشورتی دانشجویی در کنار معاونت های مختلف دانشکده مانند آموزش، پژوهش، بین الملل و دانشجویی فرهنگی خبر داد و خطاب به دانشجویان افزود: از تک تک شما می خواهم که بر اساس علایق و پتانسیل های شخصی خود، به گروه ها و کمیته های مشورتی بپیوندید تا در کنار همدیگر، گام های مثبتی برای ارتقا دانشکده دندانپزشکی برداریم.
همچنین در این مراسم مسابقات ویژه حضار، اهدای جوایز به قید قرعه بین مدعوین، اجرای موسیقی زنده دانشجویان، و پخش کلیپ های جذاب و... برگزار شد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

دکتر موسوی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *