جلسه مرور مقاله با عنوان " بازی آموزشی برای دانشجویان دندانپزشکی

جلسه مرور مقاله با عنوان " بازی آموزشی برای دانشجویان دندانپزشکی، طراحی بازی اتاق فرار در بخش اندودانتیکس "، به همت دفتر توسعه آموزش در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، جلسه مرور مقاله با عنوان " بازی آموزشی برای دانشجویان دندانپزشکی، طراحی بازی اتاق فرار در بخش اندودانتیکس "، به همت دفتر توسعه آموزش و با ارائه امیرحسین محمدی دانشجو دندانپزشکی و با حضور جمعی از استادان و دانشجویان در روز دوشنبه ۲ آبان برگزار شد.
در سال‌های اخیر، تأثیر بازی و بازی وارسازی در ارتقاء آموزش رشته های علوم پزشکی مورد توجه قرار گرفته و در این میان، اتاق فرار با استقبال بسیار طراحان آموزشی مواجه شده است. بازی فرار برخلاف روش های تدریس سنتی مبتنی بر سخنرانی که بر انتقال اطلاعات و حافظه تاکید می کنند، بر کار تیمی و تفکر انتقادی بازیکنان برای حل معما در مدت زمان محدود و دریافت پاداش متمرکز است. بنابراین سطوح بالاتری از یادگیری را ایجاد می کند.
در این جلسه، مقاله ارائه شده مورد نقد و بررسی استادان قرار گرفت و بر اهمیت بازی وارسازی در آموزش تأکید شد.
همچنین درمورد اولین تجربه اتاق فرار دندانپزشکی که توسط دفتر توسعه آموزش و گروه دندانپزشکی کودکان در آبان ماه برگزار می شود صحبت و تبادل نظر شد.

 

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *