پیام تبریک دکتر زینب کدخدا به مناسبت روز دندانپزشکی

دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده دندانپزشکی در پیامی ضمن گرامیداشت روز دندانپزشکی نوشت: امیدوارم بتوانیم در ارتقای سطح شاخص های سلامت مردم به وظایف خود عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، رئیس دانشکده دندانپزشکی در پیامی 23 فرودین روز دندانپزشکی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
دندانپزشکان بعنوان یکی از اعضای تیم سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی درمانی به افراد جامعه ارایه می دهند، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه و نیز ارتقای علم و پژوهش در زمینه دنداپزشکی ایفا می کنند.
 امروزه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه در راستای اجرای سیاست های کلی سلامت نیازمند همکاری و مشارکت تمامی سطوح ارائه دهنده خدمات از جمله دندانپزشکان است که با دانش و مهارت و چیره دستی خود آرامش و سلامت را جامعه هدیه می دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز دندانپزشکی از تلاش های بی وقفه همکارانم، دانشجویان این رشته و تمامی کارکنان شاغل در دانشکده دندانپزشکی قدردانی می کنم و موفقیت روز افزون آنان را از درگاه خداوند منان خواستارم. امیدوارم با همکاری و همدلی هر چه بیشتر، بتوانیم گامهای بلند و استواری در راستای اعتلای فرهنگ سلامت و نیل به اهداف دانشگاه برداریم.
دکتر زینب کدخدا
رئیس دانشکده دندانپزشکی

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *