نشست صمیمانه رئیس و معاون مالی اداری دانشکده دندانپزشکی با کارکنان زحمتکش خدمات

رئیس دانشکده در نسشت صمیمانه با کارکنان خدمات بیان کرد: نیروهای خدماتی ستون های دانشکده هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، نشست بررسی مشکلات نیروهای خدمات دانشکده با حضور دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده ، دکتر آرش منصوریان معاون مالی اداری و نیروهای خدمات 27 دی ماه 1400 در آمفی تاتر 60 نفره برگزار شد.
 در این نشست دکتر کد خدا با تاکید بر این که مهمترین منابع در هر سازمان، نیروی انسانی آن است اشاره کرد: نیرو های خدماتی ستون های دانشکده هستند و ما همه تلاش خویش را در جهت رفع مشکلات آنان خواهیم کرد.
رئیس دانشکده بیان کرد: همه رده های سازمانی در انجام امور سازمان نقش مهمی دارند اگر بخش کوچکی از یک سازمان همکاری نکند و کار خود را بهینه انجام ندهد کل سازمان دچار اختلال می شود.
در ادامه دکتر منصوریان ضمن خیر مقدم و شنیدن نظرات و مشکلات نیروهای خدماتی دانشکده هدف از برگزاری این نشست را شنیدن دغدغه ها و تلاش برای رفع مشکلات آنان دانست و از زحمات، خدمات، تلاش های صمیمانه آنان در تمامی امور قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه از پیشرفت همه شما خوشحال می شوم و تا جایی که در حد توان و اجازه قانونی باشد از حقوق شما حمایت خواهم کرد افزود: مسائل و مشکلات مطرح شده را پیگیری خواهیم کرد.

 

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *