مراسم تکریم معاون پیشین و معارفه معاون جدید مالی و اداری دانشکده دندانپزشکی

دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده دندانپزشکی در مراسمی با اهدای لوح نکوداشت از تلاش های دکتر آرش منصوریان قدردانی و حکم انتصاب دکتر احمدرضا شمشیری را در سمت معاون مالی و اداری دانشکده دندانپزشکی ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده دندانپزشکی در مراسمی با اهدای لوح نکوداشت از تلاش های دکتر آرش منصوریان قدردانی و حکم انتصاب دکتر احمدرضا شمشیری را در سمت معاون مالی و اداری دانشکده دندانپزشکی ابلاغ کرد

متن قدردانی به شرح زیر است:
﴿إنّ حوائج النّاس الیکم من نعم اللّه علیکم فلاتملّوا النّعم﴾
امام حسین (ع) فرمود: «نیاز مردم به شما از نعمت هاى خدا بر شما است ؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید
جناب آقای دکتر آرش منصوریان
استاد  محترم گروه آموزشی بیماری‌های دهان وفک و صورت  دانشکده دندانپزشکی
سلام علیکم
مسئولیت پذیری و همکاری اعضای  هیأت علمی در اداره امور اجرایی این دانشکده به عنوان یکی از اعضای فعال خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران بدون تردید یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پر برکت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد و لذا چه غرور آفرینندعزیزانی که در کمال صداقت و معرفت، بهترین لحظات ارزنده عمر خویش را در سنگر خدمت به این دانشکده سپری نموده و در راستای تحقق اهداف وزین این دانشگاه، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از خود گذشتند .
اینجانب وظیفه خود می‌دانم از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت تصدی معاونت اداری و مالی  این دانشکده تشکر و قدردانی می‌نمایم امید است به فضل الهی پیوسته در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت  فرامین مقام عظمای ولایت موفق و پیروز باشید.
دکتر زینب کدخدا
رئیس دانشکده دندانپزشکی

همچنین متن قدردانی دکتر سید ابوالفضل ذاکریان به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر منصوریان
چه غرورآفرینند عزیزانی که در کمـال صداقت و درستکاری، بهترین لحظات عمر خود را در سنگر خدمت به دانشگاه سپری کردند و در جهت تحقق اهداف این دانشگاه بزرگ، خالصـانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم، شادی و با توکل به ایزد منـان در کنار سایر همسنگران، از خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به عزیز دیگر  می سپارند.
لذا وظیفه خود می­دانم،  از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمنـد و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت تصدی معاونت اداری و مالی دانشکده دندانپزشکی تشکر وقـدردانی نمایم. امید است پیوسته در راه خدمت به نظام مقـدس جمهوری اسلامی ایران تحت فرامین مقام عظمای ولایت موفق و پیروز باشید.
دکتر سید ابوالفضل ذاکریان
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه

متن ابلاغ دکتر شمشیری به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمدرضا شمشیری 
باسلام واحترام
خدمت به جامعه در هر جایگاه ارزشمند و باعث مباهات است و همچنین توفیق در امر خدمت رسانی شایسته انسانهایی است که نهادی پاک و مطهر دارند و ضمیرشان سرشار از تعهد و ارزشهای انسانی و والاست .
نظر به پیشنهاد ریاست محترم دانشکده، و تعهد و شایستگی جنابعالی؛ به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده دندانپزشکی منصوب می­شوید تا با اتکال به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی و با توجه به ظرفیت های قابل توجه آن ­مرکز و خرد جمعی و جلب مشارکت اعضاء هیأت علمی، کارشناسان و کارکنان خدوم نسبت به امور ذیل اهتمام ورزید.

  1. -    تلاش بی وقفه بمنظور دستیابی به تمام اهداف نقشه علمی دانشگاه
  2. -    استفاده از تمام ابزارهای موجود اعم از روش های نوین مدیریتی، منابع انسانی، مالی و فیزیکی در جهت ارتقاء خدمات آموزشی با تاکید بر رعایت اصول رفتار حرفه ای
  3. -    برنامه ریزی برای اصلاح فرآیندها به منظور چابک سازی و استفاده بهینه از منابع
  4. -    تلاش به منظور جلب مشارکت های خارج از دانشگاه در مسیر اصلاح زیرساخت ها و ارتقاء خدمات
  5. -    تلاش در جهت کاربردی کردن و تجاری سازی دانش و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم
  6. -    صیانت از منابع فیزیکی و مالی، خلق منابع جدید مالی و مدیریت هزینه ها

      توفیق روزافزون جنابعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر سید ابوالفضل ذاکریان
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه

 

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *