متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/08/05 - 11:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راه اندازی مهدکودک دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در آینده نزدیک

دکتر احمدرضا شمشیری، معاون مالی و اداری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از احداث مهدکودک در این دانشکده خبر داد و این اقدام را گامی مهم در جهت رفاه حال مادران دانست.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر احمدرضا شمشیری، معاون مالی و  اداری دانشکده دندانپزشکی، از تصمیم این دانشکده برای احداث مهدکودکی مجهز خبر داد. وی با تأکید بر اهمیت حمایت از خانواده‌های کارمندان، ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی این مهدکودک، شاهد افزایش رضایت‌مندی کارمندان و بهبود عملکرد آن‌ها باشیم.
معاون مالی اداری ضمن اشاره به اینکه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اقدامی نوآورانه و در راستای حمایت از خانواده‌های کارمند، در آستانه افتتاح مهدکودکی اختصاصی برای فرزندان کارکنان خود است. بیان کرد: این اقدام در پی درخواست‌های مکرر مادران شاغل (اعم از همکاران هیئت علمی، کارکنان و رزیدنت‌ها) و با حمایت مسئولین دانشگاه و پیگیری دست اندرکاران دانشکده صورت گرفته که گامی مهم در جهت تسهیل زندگی کاری و خانوادگی این عزیزان محسوب می‌شود.
دکتر شمشیری با بیان اینکه مراحل اجرایی این پروژه پس از تصمیم‌گیری در خصوص احداث مهدکودک، در حال انجام است، افزود: با انتقال نمازخانه به محل جدید، احداث اتاق‌ها و کلاس‌های مهدکودک با پیگیری مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و حمایت خیرین آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان پاییز امسال، این مهدکودک آماده بهره‌برداری شود.
معاون مالی اداری در ادامه تصریح کرد: ظرفیت این مهدکودک به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند علاوه بر پاسخگویی به نیاز فرزندان کارمندان دانشکده دندانپزشکی، به سایر واحدهای دانشگاهی مجاور نیز خدمت‌رسانی کند. در این مهدکودک، فضایی امن و شاداب با امکانات بازی، آموزش و مراقبت از کودکان با کادری مجرب فراهم خواهد شد.
دکتر شمشیری در پایان افزود: راه‌اندازی مهدکودک دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشان از توجه ویژه مسئولین، مدیران این دانشکده و دانشگاه به رفاه کارمندان و خانواده‌های آن‌ها دارد.
 امید است با افتتاح این مهدکودک، شاهد افزایش رضایت‌مندی کارمندان و بهبود عملکرد آنها باشیم.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست,معاونت مالی اداری
  • کد خبر : 282267
حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه