برگزاری هفته سلامت با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوع در دانشکده دندانپزشکی

هفته سلامت با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، در روزهای هفته سلامت دستیاران تخصصی گروه سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی دانشکده، با حضور در بخش های مختلف علاوه بر آموزش بهداشت دهان و دندان به مراجعین، به سوالات بهداشتی و دندانپزشکی مراجعان پاسخ دادند.
در این برنامه های آموزشی تعدادی کتاب داستان مرتبط با سلامت دهان و اقلام بهداشتی بین مراجعین کودک، توزیع و در روز اخر با تغذیه سالم از آنها پذیرایی شد.
دکتر سیمین زهرا محبی مدیر گروه سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، با اشاره به حضور دستیاران تخصصی سلامت دهان در جشنواره سلامت شهرداری تهران در بوستان لاله بیان کرد: گروه سلامت دهان دانشکده با پرپایی غرفه آموزش بهداشت دهان و دندان، خدمات معاینه و مشاوره دندانپزشکی ارائه و با پخش کلیپ های آموزشی؛ توزیع بروشور آموزشی و ارجاع تعدادی از مراجعین به دانشکده، حضوری فعال در این جشنواره داشتند.
وی برگزاری مراسم تقدیر از معلمان بهداشت فعال در اجرای طرح مسواک زدن تحت نظارت در مدارس منتخب را از دیگر برنامه های هفته سلامت در دانشکده دندانپزشکی تهران دانست و افزود: برگزاری چنین جلساتی باعث تعامل بیشتر اموزش و پرورش و دانشگاه می شود.
دکتر امین ارسلان دستیار ارشد سلامت دهان نیز ضمن دعوت از کارکنان؛ اساتید و دانشجویان و خانواده های آنها برای شرکت در مسابقه ادبی، هنری و ایده های برتر سلامت که از طرف گروه سلامت دهان برگزار میشود، ابراز امیدواری کرد  که این برنامه ها باعث یادآوری، انگیزه و کمک به ارتقا سطح سلامت دهان و دندان مردم می شود.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی