برگزاری مرحله شفاهی سی و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

مرحله شفاهی سی و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی دردانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، در مرحله شفاهی سی و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی،  داوطلبان گروه های تخصصی، آسیب شناسی دهان، فک و صورت، پروتزهای دندانی، اندودانتیکس، پریودانتیکس، رادیولوژی دهان، فک و صورت و دندانپزشکی کودکان  17 , 18آذر ماه 1401 به رقابت پرداختند.
دکتر محسن امین سبحانی مدیر آزمون های دبیرخانه ضمن اشاره به اینکه آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در دو مرحله کتبی و عملی برگزار شده بیان کرد: آزمون کتبی دارای 100 سوال بود که قبول شدگان در این آزمون،  حق شرکت در آزمون شفاهی را داشتند.
وی همچنین افزود: داوطلبانی که موفق شدند در آزمون کتبی نمره حد نصاب را بگیرند ولی در آزمون عملی قبول نشدند می توانند این نتیجه را ذخیره کرده و مجددا آزمون عملی بدهند.
دکتر امین سبحانی در پایان بیان کرد: هدف از برگزاری این آزمون در دو مرحله، بررسی میزان دانش و مهارت عملی و نظری دستیاران و اعتبارسنجی مهارت های بالینی و تشخیصی آن ها است.
در روز برگزاری آزمون شفاهی دکتر مهدی کدخدازاده دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشک، دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی، دکتر شمشیری دبیر اجرایی و ناظران سی و هشتمین آزمون بورد تخصصی ضمن بازدید از روند برگزاری آزمون شفاهی،  طی نشستی با دبیران و هیئت ممتحنه گروه ها دیدار و گفتگو کرده و از آنها قدردانی کردند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *