برگزاری مراسم تقدیر از استادان گروه اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی

مراسم تقدیر از اعضای هیئت علمی ضریب k، حق التدریس و افراد برتر بورد تخصصی گروه اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، مراسم تقدیر از اعضای هیئت علمی ضریب k، حق التدریس و افراد برتر بورد تخصصی گروه اندودانتیکس با حضور اساتید بازنشسته این گروه 19 اردیبهشت 1401 در آمفی تئاتر 60 نفره برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر حسن رزمی استاد بازنشسته گروه اندودانتیکس ضمن خوشامدگویی به حضار بیان کرد: از پتانسیل و ظرفیت های اعضای هیئت علمی ضریب k که در گروه های آموزشی مشغول به کار هستند باید استفاد شود و قانونی تصویب شود که این نیروها بعد از به پایان رسیدن دوره تعهداتشان جذب هیئت علمی شوند و به کار خودشان ادامه دهند.
در ادامه دکتر شعله غبرائی مدیر گروه اندودانتیکس با بیان اینکه سپاسگزاری در فرهنگ ما خیلی ارزشمند است افزود: هدف از برگزاری این مراسم صرفا قدردانی از استادان
بوده است، بویژه  استادانی که مدتی در کنارشان بودیم و از خدماتشان استفاده کردیم و نقش بسیار مهمی در آموزش دانشجویان داشتند و متاسفانه با به پایان رسیدن تعهداتشان ،امکان ادامه همکاریشان میسر نیست.همچنین اساتیدی که به صورت حق التدریس در آموزش همکاری میکنند شایسته تقدیرند زیرا همیشه بدون هیچ چشمداشتی حتی در دوران کرونا با احساس مسئولیت خاص گروه را یاری کرده اند.
در پایان با اهدای لوح و هدیه از اعضای هیئت علمی ضریب k، حق التدریس و نفرات برتر بورد تخصصی گروه تقدیر شد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *