برگزاری سی و هفتمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

 دکتر قناعتی,دکتر مهدی کدخدازاده,دکتر آرش منصوریان,دکتر حسن رزمی,

سی و هفتمین آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، سی و هفتمین آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دندانپزشکی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی 19 بهمن ماه 1400 در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
دکتر حسن رزمی نماینده و ناظر بورد تخصصی دندانپزشکی ضمن اشاره به اینکه با توجه به بیماری کرونا امسال هم مثل سال پیش این آزمون به صورت غیر متمرکز و در دو دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی برگزار شده بیان کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که در نظر گرفته شد این آزمون بسیار خوب و مدبرانه و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، هم ازلحاظ اقلام حفاظتی که باید در اختیار داوطلبان باشد و هم ازنظر اصول فاصله گزاری اجتماعی بر اساس استانداردهای ستاد ملی کرونا برگزار شد.
دکتر رزمی ضمن قدردانی از برگزارکننده‌ های آزمون در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: امیدوارم داوطلبان نهایت استفاده از این فرصت را کرده و همچنین برای دندانپزشکی کل کشور منشأ خیر باشد.
در ادامه دکتر آرش منصوریان دبیر اجرایی بورد تخصصی با اشاره به اینکه حدود 10 داوطلب مبتلا به کرونا در این آزمون شرکت کرده بودند تصریح کرد: برای این داوطلبان جایگاه مناسبی مهیا کرده بودیم که از نظر ایزوله و حتی ورود و خروج از محل اصلی آزمون جدا بود که داوطلب بدون هیچ مشکل و دغدغه ای در این آزمون شرکت کند.
دبیر اجرایی بورد تخصصی گفت: این آزمون از نظر پذیرایی در نهایت ایمنی کامل انجام و به داوطلبان یک پک کامل از جمله ماسک، مایع ضد عفونی و دستکش تحویل داده شد تا آنها در نهایت آرامش کامل مهمترین آزمون دوران تحصیل خود را به بهترین نحو به پایان برسانند.
دکتر منصوریان در پایان افزود: روزهای 20 ،21 و22 آزمون شفاهی را پیش رو داریم که تمام تلاش خود را میکنیم مثل آزمون کتبی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *