آزمون ارتقای دستیاران تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی گفت: آزمون متمرکز و کشوری ارتقا دستیاران رشته های دندانپزشکی با رعایت استانداردهای لازم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، آزمون ارتقا چهارم مرداد ماه 1403 در 10  گروه آموزشی اندودانتیکس، دندانپزشکی ترمیمی، اندودانتیکس، جراحی دهان وفک و صورت، بیماری های دهان وفک و صورت، پریودانتیکس، ارتودانتیکس، پروتزهای دندانی، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت  و آسیب شناسی دهان، فک و صورت با بیش از 70  شرکت کننده برگزار شد
دکتر رضا یزدانی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، ضمن بازدید از روند برگزاری آزمون ارتقا بیان کرد: خوشبختانه با توجه به سابقه و تجربه ای که دانشکده دندانپزشکی در برگزاری آزمون دارد این آزمون به بهترین نحو و بسیار منظم در حال برگزاری است.
دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی، با بیان اینکه: آزمون متمرکز و کشوری ارتقا دستیاران رشته های دندانپزشکی با رعایت استاندارد از نظر طراحی سوالات، برگزاری وانتقال پاسخنامه ها به سازمان سنجش آموزش پزشکی در دانشکده درحال برگزاری است افزود: دستیاران برای ارتقا به سال بالاتر تحصیلی باید این آزمون را با موفقیت به پایان برسانند.

وی افزود هر آزمونی از دید داوطلبان دارای نقاط  قوت و ضعف است که در میان گذاشتن آن با مسئولین اجرایی این آزمون باعث برگزاری بهتر آن در سال های آینده میشود.

همچنین دکتر طاهره سادات جعفرزاده کاشی معاون آموزش تخصصی و تحصیلات تکمیلی دانشکده دندانپزشکی برای همه دستیاران شرکت کننده در این آزمون آرزوی موفقیت کرد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *