برگزاری آزمون ارتقای دستیاران تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رضا یزدانی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ضمن بازدید از روند برگزاری این آزمون بیان کرد: هر ساله این آزمون به بهترین نحو در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، آزمون ارتقا 29 تیر ماه 1402 در 10  گروه آموزشی دندانپزشکی ترمیمی، اندودانتیکس، جراحی دهان وفک و صورت، بیماری های دهان وفک و صورت، پریودانتیکس، ارتودانتیکس، پروتزهای دندانی، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت  و آسیب شناسی دهان، فک و صورت با 74 شرکت کننده برگزار شد.
دکتر رضا یزدانی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ضمن اشاره به اینکه امسال برای اولین بار به عنوان دبیر شورا از این آزمون بازدید میکند بیان کرد: به دلیل سابقه و تجربه ای که دانشکده دندانپزشکی در برگزاری آزمون دانشنامه دارد این آزمون به بهترین نحو و بسیار منظم در حال برگزاری است.
وی همچنین از دکتر مهدیه الساداتموسوی رئیس دانشکده، دکترطاهره السادات جعفرزاده کاشی معاون آموزش تخصصی و تحصیلات تکمیلی دانشکده دندانپزشکی، دکتر احمد رضا شمشیری معاون مالی و اداری و همچنین تیم مجرب اجرایی تشکر و قدردانی کرد.
همچنین دکتر طاهره سادات جعفرزاده کاشی معاون آموزش تخصصی و تحصیلات تکمیلی دانشکده دندانپزشکی ضمن آرزوی موفقیت برای همه دستیاران بیان کرد: دستیاران باید در این آزمون نمره قبولی کسب کنند تا امکان حضور در سال بالاتر را داشته باشند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *