مراسم گرامیداشت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشکده دندانپزشکی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: عیدغدیر روز اتمام دین و اکمال نعمت و روز تحولات اجتماعی در جامعه اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، همزمان با عید سعید غدیر خم مراسم گرامیداشت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور
دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی، حجت الاسلام و المسلمین میر مجید سید قریشی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، دکتر احمدرضا شمشیری معاون مالی اداری، دکتر تبسم هوشمند معاون پژوهشی، دکتر امیر راعی دهقی معاون بین الملل، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده چهارم تیر ماه 1403 در آمفی تاتر شهید هدایت برگزار شد.
حجت السلام والمسلمین سید قریشی ضمن تبریک عید سعیدغدیرخم در سالن شهید هدایت دانشکده دندانپزشکی درجمع اساتید کارکنان ودانشجویان  بیان کرد: عیدغدیر روز اتمام دین و اکمال نعمت  و روز تحولات اجتماعی در جامعه اسلامی  است که میتواند مسیر بشریت را تغییر بدهد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: ضمن اشاره به اینکه اسلام بر پنج پایه بنا نهاده شده است که مهمترین آنها ولایت هست اظهار داشت: ولایت ما را سرپرستی و هدایت وبه خدای هستی بخش وصل می کند و حافظ شریعت و اسلام است و اگر کسی تحت ولایت و امامت قرار گیرد خدا بهترین سرنوشت را برای او رقم میزند.
وی بیان کرد باید نشانه ها رفتارهای امیرالمومنین را ملاک خود در زندگی قرار داده و در زندگی اجتماعی به  افرادی شبیه او رجوع  کنیم تا از ولایت و امامت امیر المومنین دور نشویم.
در این مراسم کلیپ های متنوع پخش و مسابقه برگزار شد و به اعضای هیات علمی و کارکنانی که از سال 1400 تا سال 1402 صاحب فرزند شده اند به رسم یادبود هدیه ای اهدا شد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی