دکتر موسوی: همه در تلاشیم جایگاه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را ارتقا دهیم

نشست هیات رئیسه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش ‌روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، در این مراسم دانشجویان جدید دکترا و کارشناسی پروتز سال 1401 با حضور دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده، دکتر احمدرضا شمشیری معاون مالی اداری، دکتر مهدی عباسی معاون آموزش و دندانپزشکی عمومی،دکتر تبسم هوشمند معاون پژوهشی و دکتر رضا امیر زرگر معاون دانشجویی 24 بهمن 1401 در سالن شهید هدایت دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر موسوی رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم و تبریک به دانشجویان ورودی جدید گفت: شما به قدیمی‌ترین و برترین دانشکده دندانپزشکی کشور وارد شده اید با این حال همه مسولان و اساتید دانشکده در حال تلاش برای ارتقا جایگاه بین المللی و فعلی دانشکده هستیم.
وی با اشاره به اینکه این ارتقا وقتی میسر است که شما دانشجویان در همراهی با اساتید و مسئولان دانشکده باشید افزود: دوست دارم شما با هیئت رئیسه دانشکده و مسائل و دغدغه های حیطه دانشحویی در معاونت ها از نزدیک آشنا بشوید و نقطه نظرات و ایده های خود را با آنها درمیان بگذارید. 
وی در ادامه با ارائه پاورپوینتی به معرفی دانشکده، گروه های آموزشی وآیین نامه ها و قوانین  دانشکده دندانپزشکی پرداخت.
در ادامه دکتر عباسی ضمن تبریک به دانشجویان در مورد مسائل و قوانین آموزشی توضیحاتی ارائه ، سپس دکتر امیرزرگر با تبریک به دانشجویان ضمن معرفی معاونت دانشجویی در مورد تشکل ها و کانون های دانشجویی توضیحاتی ارائه کرد. هم چنین دکتر هوشمند به معرفی عملکرد مرکز پژوهش های دانشجویی و سایر پتانسیل های معاونت پژوهشی پرداختند.  
در این مراسم  کلیپ های متعدد پخش و موسیقی زنده توسط دانشجویان اجرا شد.
حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *