قدردانی از اعضای کمیته دانشجویی معاونت بین الملل دانشکده دندانپزشکی

دکتر آرمان زرگران مدیر توسعه امور بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه گفت: دانشجویان فعال در این کمیته دانشجویی معاونت بین الملل سفیران دانشگاه هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، مراسم قدردانی ازاعضای کمیته دانشجویی معاونت بین الملل با حضور دکترآرمان زرگران مدیر توسعه امور بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه بهمن ماه 1400 در آمفی تئاتر 90 نفره برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن اشاره به اینکه جذب دانشجوی خارجی یکی از راهکارهای مؤثر برای معرفی فرهنگ و تمدن کشور و ایجاد ارتباط مؤثر با دیگر کشورها است بیان کرد: ایجاد ارتباط علمی بین کشورها  باید فارغ ازهر گونه تبعیض نژادی، جنسیتی و دینی باشد و سفیران علم باید نوید بخش صلح و دوستی بین کشور ها باشند.
در این نشست دکتر زرگران ضمن تقدیر از اعضای کمیته دانشجویی بین الملل بیان کرد: همیشه دانشجویان را تشویق می‌کنم که در حوزه بین‌الملل وارد شوند زیرا تاثیر مثبت در رشد شخصیت فردی اجتماعی و علمی آنان دارد و معمولاً افراد توانمندترین می‌شود و آنچه دانشجویان برای تبدیل شدن به یک استاد خوب به آن احتیاج دارند تنها در کلاس درس آموزش داده نمی  شود بلکه باید فعالیت در حیطه های مختلف از جمله ارتباطات و تعاملات بین المللی را تجربه کنند.
وی همچنین بر اهمیت پرداختن دانشجویان به فعالیت های بین المللی و مخصوصا ارتباط با سایر کشور های جهان تاکید کرد و افزود: دانشجویان فعال در این کمیته ها سفیران دانشگاه هستند که می توانند از فرصت موجود برای معرفی ظرفیت های دانشگاه و کشور، همکاری مؤثر و مستمر با مراکز علمی خارج از کشور و اعتلای دانشگاه با بهره گیری از ارتباطات بین المللی استفاده کنند.
درادامه این نشست دکتر میرهاشمی ضمن قدردانی از زحمات معاونان بین‌الملل پیشین دانشکده بیان کرد: دانشجویانی که وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران می شوند قطعاً از استعدادهای برتر کشور محسوب می‌شوند و رسالت ما متبلور کردن استعدادهای آنان به عنوان مهمترین عنصر وجودی دانشگاه، است.
وی ضمن خاطر نشان کردن اینکه اهداف معاونت بین الملل دانشکده در دوره‌های گذشته و این دوره یکسان است افزود: هدف این معاونت در کمیته دانشجویی بین الملل، این است که فارغ از هرگونه اتفاقات سیاسی و ساختاری به توانمندسازی دانشجویان در راستای توسعه ارتباطات بین‌المللی و تبادل استاد و دانشجو بپردازیم.
در پایان با دادن لوح تقدیر از فعالیت اعضای کمیته دانشجویی معاونت بین الملل قدردانی شد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *