معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از روند برگزاری سی و نهمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی بازدید کرد

دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از روند برگزاری سی و نهمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی بازدید کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت ضمن بازدید از روند برگزاری این آزمون بیان کرد: 13 آذر 1402 حدود 450 نفر شرکت کننده در دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی رقابت کردند.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از گروه ها این آزمون های تخصصی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شده است افزود: طی بازدیدی که در روز آزمون کتبی از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران داشتیم با تمهیداتی که در این دانشکده  اندیشه شده بود، این آزمون با کیفیت بالا و خیلی مرتب برگزار شد.
دکتر باقری فرد گفت: با  قبول شدن شرکت کنندگان در آزمون کتبی مجوز شرکت در آزمون شفاهی یا عملی به آنها داده می شود و بعد از قبولی در آزمون شفاهی ما میتوانیم کسانی که موفق به کسب دانشنامه می شوند را برای ارائه خدمات در مراکز درمانی یا آموزشی به تمام نقاط  کشور اعزام کنیم.
در پایان معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از شش گروه آموزشی که در آن هیئت بورد مشغول طراحی سوالات بودند بازدید و گفتگو کردند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی