بازدید معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی و هیئت همراه از دانشگاه علوم پزشکی پریولژسکی کشور روسیه

دکتر امیر راعی دهقی معاون بین الملل دانشکده و هیئت همراه از دانشگاه علوم پزشکی پریولژسکی کشور روسیه بازدید کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، هیئتی از دانشکده دندانپزشکی 25 الی 28 شهریور ماه 1403 به سرپرستی دکتر امیر راعی دهقی معاون بین‌الملل دانشکده، دکتر فاطمه (فرزانه) فرید و دکتر اعظم‌السادات مصطفوی اعضای هیئت علمی دانشکده از دانشگاه علوم پزشکی پریولژسکی در شهر نیژنی نووگورود روسیه بازدید کردند.
 دکتر راعی با بیان اینکه: هدف اصلی این سفر، بررسی فرصت‌های همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه پریولژسکی بوده است افزود: در جریان این بازدید، یک سمپوزیوم علمی مشترک برگزار شد که در آن، اساتید و پژوهشگران دو دانشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای علمی خود پرداختند که این رویداد علمی، بستری مناسب برای تبادل نظر و شناخت بیشتر از توانمندی‌های علمی یکدیگر بود.
وی افزود علاوه بر شرکت در سمپوزیوم، فرصتی نیز فراهم شد تا از بخش‌های مختلف دانشگاه پریولژسکی از جمله گروه‌های دندانپزشکی، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌ها بازدید کنیم که این بازدیدها، دید جامعی از زیرساخت‌ها و فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه در اختیار ما قرار داد.
معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی با اشاره به گستردگی فرصت‌های همکاری بین دو دانشگاه، تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌های علمی و پژوهشی هر دو طرف، می‌توانیم همکاری‌های مشترکی را در زمینه‌های مختلف دندانپزشکی از جمله تحقیقات پایه، بالینی و فناوری‌های نوین آغاز کرده و همچنین، تبادل دانشجو و استاد می‌تواند به تقویت روابط علمی و فرهنگی بین دو کشور کمک شایانی کند.
در پایان دکتر راعی با ابراز امیدواری به آینده‌ای روشن برای همکاری‌های علمی دو دانشگاه، تأکید کرد که این سفر تنها آغاز راه است و با هم‌افزایی توانمندی‌های دو طرف، می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی در حوزه دندانپزشکی دست یافته و به پیشرفت علم در این عرصه کمک کنیم.

حمیده ایزدی
نویسنده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *