مراسم خوشامدگویی و معارفه دانشجویان ورودی 1400 دانشکده دندانپزشکی

دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده دندانپزشکی خطاب به دانشجویان گفت: علم چراغی روشنی است که باعث هدایت و تصمیم گیری بهتر در عرصه زندگی می شود، امیدوارم حضور در دانشکده فصل جدیدی را در زندگی شما رقم بزند و از این فرصت بهترین استفاده را کنید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی،  مراسم خوشامدگویی دانشجویان جدید دانشکده دندانپزشکی، باحضور دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده، دکتر محمد حسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر سارا پور شهیدی معاون آموزشی دندانپزشکی عمومی، دکتر مهدی نیکنامی معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر آرش منصوریان معاون اداری مالی دانشکده و جمعی از دانشجویان، 26 مهر ماه 1400  در آمفی تئاتر شهید هدایت برگزار و این برنامه به صورت زنده از شبکه اینستاگرام دانشکده به آدرس @tums.dental  پخش شد.
 در ابتدای این مراسم رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن خوشامدگویی و تبریک به دانشجویان بابت قبولی در دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: شما برای تحصیل در این دانشگاه زحمات و هزینه های زیادی را متقبل شده اید تا وارد این حیطه شوید و باید از این فرصت برای رشد خودتان استفاده کنید.
دکتر کدخدا ضمن اشاره به خاطره ای از استاد خود افزود: علم چراغی روشنی است که باعث هدایت و تصمیم گیری بهتر شما در عرصه زندگی میشود وشما باید به پذیرفته شدن در بهترین دانشکده دندانپزشکی کشور به خود ببالید، ورود به این دانشکده مسئولیت سنگینی را نیز برای شما به ارمغان می آورد تا جایگاه رفیع دانشگاه علوم پزشکی تهران را پاس بدارید و با زحمت و تلاش این جایگاه را ارتقا بخشید.
وی در پایان گفت: امیدوارم حضور در دانشکده فصل جدیدی را در زندگی شما رقم بزند و از این فرصت بهترین استفاده را کنید تا پس از پایان تحصیلاتتان، اندوخته ارزشمندی از دانش و مهارت را برای خود ذخیره کرده باشید.
در ادامه دکتر پور شهیدی ضمن تبریک به دانشجویان برای ورودشان به خانواده با قدمت طولانی و پر مهر دندانپزشکی، در مورد آموزش مجازی و مقطع علوم پایه توضیحاتی ارائه کرد.
در این برنامه نمایندگان تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشکده دندانپزشکی به معرفی فعالیت های خود پرداختند و کلیپ های متنوع پخش و موسیقی اجرا شد.
در پایان مسابقه ای بین دانشجویان برگزار شد و دکتر نیکنامی جوایز مسابقه را اهدا کرد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی