برگزاری جشن علوم پایه دانشجویان ورودی سال 98 در دانشکده دندانپزشکی

دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده دندانپزشکی در جشن علوم پایه دانشجویان ورودی سال 98 بیان کرد: دانشجویان باید مبانی تعهدات اخلاقی و الزامات رفتار حرفه‌ای را در آستانه ورود به دوره بالینی به نحو احسن آموزش ببینید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، جشن دانشجویان علوم پایه ورودی ۹۸ با حضور دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده، دکتر رضا امیر زرگر معاون دانشجویی فرهنگی، مهدیه السادات موسوی معاون آموزشی دندانپزشکی عمومی، دکتر آرش منصوریان معاون مالی اداری دانشکده و جمعی از دانشجویان هشتم آذر ماه ۱۴۰۰ در سالن شهید هدایت دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن خوشامدگویی به دانشجویان بیان کرد: وقتی روپوش سفید به تن میکنید مسولیتتان شروع می‌شود و باید مبانی تعهدات اخلاقی و الزامات رفتار حرفه‌ ای در آستانه ورود به دوره بالینی را به نحو احسنت آموزش ببینید.
وی در ادامه سختکوشی را از خصایص مهم و ذاتی یک پزشک خواند و افزود: حتی در محدودیت‌ ها و دشواری‌ ها هم می‌ توان با همت و تدبیر، کارهایی ماندگار و شایسته‌ انجام داد.
در ادامه دکتر امیر زرگر ضمن تبریک به دانشجویان و خسته نباشید برای گذرندان دوره علوم پایه، گفت: توصیه میکنم مسولیت این روپوش سفید را که بر تن ماست خوب بدانید و شما در این مسیر باید با نیت خالص به بیماران خدمت کنید و اولویت خود را بهبود حال آنها بگذارید و ذهن خود را درگیر مسایل جنبی و کم‌ اهمیت نکنید.
معاون دانشجویی فرهنگی در ادامه افزود: انتظار می‌ رود که بهترین خدمات را به جامعه هدیه دهید و امیدوارم از بهترین دندانپزشکان ایران شوید.
سپس وی به صورت نمادین به دو نفر از دانشجویان روپوش سفید اهدا کرد.
در این مراسم مسابقه و موسیقی زنده اجرا شد.

کلمات کلیدی
حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی