کسب رتبه نخست ارائه خدمات آموزشی عمومی و تخصصی دانشکده دندانپزشکی در بین دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1399

دانشکده دندانپزشکی در طرح ارزیابی ارائه خدمات آموزشی عمومی و تخصصی سال 1399 بالاترین امتیاز در بین دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، بر اساس نتایج ارزیابی مقایسه ای ارائه خدمات آموزشی سال 1399 دانشکده های دانشگاه، معاونت آموزشی عمومی و تخصصی دانشکده دندانپزشکی در ارائه خدمات آموزشی رتبه اول را کسب کرده اند.
دکتر سارا پور شهیدی معاون آموزشی دندانپزشکی عمومی ضمن قدردانی از هیئت رئیسه دانشکده، مدیران گروه ها آموزشی، اعضای هیات علمی و کارشناسان آموزش تصریح کرد: اگر موفقیتی در واحد آموزش صورت گرفته از حمایت های بی دریغ این عزیزان است  که هر یک در حوزه فعالیت خودشان به این واحد کمک کردند. این موفقیت حاصل یک کار تیمی بوده و راه بسیار طولانی برای من و همکارانم باقی مانده و باید قوی تر و پرانرژی تر به کار خودمان ادامه دهیم.
معاون آموزش دندانپزشکی عمومی گفت: در این رتبه بندی وضعیت دانشکده دندانپزشکی  دانشگاه علوم پزشکی تهران در حیطه ارائه خدمات آموزشی، مدیریت و توسعه کمی و کیفی آموزش و حرکت در راستای برنامه های علمی در سال 99 مورد ارزیابی قرار گرفت و در بین دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران در حیطه های فوق رتبه اول را به خود اختصاص داد.
دکتر پور شهیدی در پایان این موفقیت را به اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که شاهد موفقیت های روز افزون دانشکده دندانپزشکی به خصوص در حوزه آموزش باشیم.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی