پیام تبریک رئیس دانشکده دندانپزشکی به مناسبت فرارسیدن سال نو

 دکتر زینب کدخدا,

دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده دندانپزشکی در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر زینب کدخدا رئیس دانشکده در پیامی عید نوروز را تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است:
"یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال "
آمدن بهار، هر سال نویدی دوباره است برای احیا و نو شدن؛ مژده ای از سوی زمین که به زیباترین رنگ ها و عطرها، خبر از زندگی دوباره می دهد.
نو شدن طبیعت پیامی برای انسان خلیفه الله است تا با امید به آینده ای روشن ، برای تغییر در فکر و اندیشه خود، دل به بهار اندیشه ها بسپارد و چه دلنشین است تقارن بهار زندگی آفرین با ماه های شعبان و رمضان که خانه تکانی در دل و جان را با تغییر در طبیعت رقم می زنند.
اینجانب ضمن حمد و ستایش حضرت احدیت از مشارکت فعال همه استادان، دانشجویان و کارکنان در دوران پاندمی کرونا قدردانی می کنم. اکنون که در پایان راه سال1400 ایستاده ایم به تک تک شما عزیزان خسته نباشید و خدا قوت می گویم و با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج)، امیدوارم خداوند متعال در سال جدید، با اراده خویش، مشکلات شیوع ویروس منحوس کرونا را برطرف نماید و برای همه شما و خانواده های ارجمندتان سلامتی و شادمانی و موفقیت آرزومندم.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *