شرح
وظایف کارشناس سمینار و همایش ها
·
دریافت دستور
و برنامه کار از مقام محترم معاونت اداری و مالی
·
انجام امور
مربوط به شناسایی و دعوت از ارگان ها ، سازمان ها جهت همکاری های کوتاه مدت آموزشی
و پژوهشی
·
کسب اطلاعات
لازم از برگزاری سمینارها و کنگره های مختلف در دانشگاهای داخلی و خارجی و انعکاس
آن ها به مقام مافوق
·
انجام تمامی
امور مربوط به مکاتبات لازم با ادارات ، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی
·
انجام مقدمات همایش و هماهنگی لازم برای تشکیل جلسات و
انعکاس آن به مقام مافوق
·
تشکیل جلسات
توجیهی مستمر برای مسئولین و اعضای کمیته ها و واحدهای ذیربط سازمان ها و موسسات
دولتی و خصوصی درخواست کننده همایش.
·
برگزاری و
نظارت در همایش های علمی داخلی و نیز اطلاع رسانی د رمورد همایش ها
·
ارتقاء
دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
·
ترویج فرهنگ
نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
·
پایش مستمر تمامی
فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
·
انجام سایر اموری
که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع
میشود.