سومین جلسه کمیته صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

سومین جلسه کمیته صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
دکتر رکن رئیس دانشکده و رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده دندان پزشکی، راه اندازی بخش تریاژ الگویی موفق در بخش درمانی دانشکده دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، این نشست در روز شنبه 18 دی 97  باحضور دکتر رکن، رییس دانشکده دندان پزشکی و رییس کمیته، دکتر منصوریان،معاون اداری و مالی و دبیر کمیته، دکتر سراج مدیر گروه دندانپزشکی کودکان و سایر اعضای کمیته در سالن شورای دانشکده تشکیل شد.

دکتر منصوریان، معاون اداری و مالی و دبیر کمیته حقوق شهروندی با ارائه گزارش کاملی طبق فعالیت‌های مورد توافق در جلسه گذشته از اقدامات حوزه پشتیبانی جهت تدارکات لازم برای برگزاری مراسم تقدیر از کارکنان نمونه،خوش برخورد و اخلاق مدار، بروز رسانی سایت دانشکده با توجه به کارکنان جدید الاستخدام و جدیدالورود، معرفی رابط بازرسی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات بخش آموزش، بهداشت ، درمان و پشتیبانی، ابلاغ انتصاب اعضا کارگروه تخصصی فرآیندهای دانشکده، انجام نظرسنجی از رضایت‌مندی مراجعین در ارتباط با چگونگی ارائه خدمات، معرفی 20 نفر کارشناس میز خدمت الکترونیک از بخش‌های اداری و درمانی جهت آموزش‌های کاربری مورد نیاز، اطلاع رسانی و ابلاغ به مراجعین دانشکده نام برد. وی در ادامه افزود: تحول در سیستم پذیرش بیمار و نگاه تخصصی به آن برای رفاه حال بیماران با تشکیل و فعال‌سازی کمیته‌های تخصصی درمان و ایجاد بخش تریاژ که به عنوان پایلوت در دانشکده با حضور اساتید بخش‌های درمانی از دیگر اقدامات انجام شده کمیته حقوق شهروندی دانست.

سپس دکتر رکن رئیس دانشکده و رئیس کمیته صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشکده ضمن اشاره بر ایجاد و راه اندازی واحد تریاژ که بر اصل رعایت کرامت انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی با مراجعین تاکید دارد افزود: افزایش رضایت‌مندی بیماران، ارائه پذیرش بهینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اعلام مشکلات ارباب رجوع در پذیرش بیماران از عوامل موثر در موفقیت این واحد بوده است.

دکتر رکن با بیان این که دانشکده دندانپزشکی به عنوان قطب توسعه میزخدمت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی تهران انتخاب شده خاطر نشان کرد؛ مکانیسم‌های اجرایی مناسب و مطلوبی برای مردم از نحوه ارائه خدمات دانشکده انجام شده که یکی از پیش نیازهای اصلی برای نهادینه و فرهنگ سازی آن فرایند کنترل از طریق بازرسی، نظارت، پایش، ممیزی، ارزیابی و ارزشیابی می‌باشد و همگی موظف به پاسخگویی موثر و اثربخش در قبال نیازهای سلامتی مردم هستیم.

در ادامه اعضاء کمیته صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشکده، جهت نهادینه سازی فرهنگ نظرسنجی، بیان انتقادات و پیشنهادات مراجعین دانشکده درخصوص راهکارهای ارتباطی و نظرسنجی‌های دوسویه بسیاری در دانشکده از قبیل: سایت، ایمیل، کانال‌های تلگرامی، پیام کوتاه، دیدارها و ملاقات هفتگی، پرسش‌نامه، تریبون‌های آزاد و... به گفتگو پرداختند.

پس از آن؛ اعضا درخصوص موارد دستور جلسه، به بحث و گفتگو پرداختند و فعالیت های زیر مورد توافق قرارگرفت.

توضیح این که در این جلسه، تهیه و تدوین دستورالعمل انگیزشی جهت منتقدین(دانشجویان،بیماران و ...) پس از بررسی،ارائه راهکارها و تبادل نظر با خبرگان و پیگیری‌های دکتر منصوریان، معاون اداری و مالی دانشکده از دیگر مصوبات این جلسه بود.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی
۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۷
تعداد بازدید : ۳۲۵
کد خبر : ۱۱,۵۰۸

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید